logo
logo
Wzory dokumentów, Informacje » Ewidencja Ludności
Zgłoszenie zameldowania na pobyt stały
A R T Y K U Ł   A R C H I W A L N Y


Potrzebne dokumenty:
1. Wypełniony druk "Zgłoszenie pobytu stałego" z potwierdzonym pobytem w lokalu, dokonanym przez właściciela lub inny podmiot dysponujący tytułem prawnym do lokalu (druk odrębny dla każdej osoby meldującej się, również dla dziecka).

2. Do wglądu dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu tego właściciela lub podmiotu.

3.Dowód osobisty lub paszport - do wglądu.

Za złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa (jeśli osobę reprezentuje pełnomocnik) - należy uiścić 17 zł.
Płatne przelewem na nr konta: 84 9550 0003 2002 0005 3093 0001 lub gotówką w kasie Urzędu Miasta Radziejów ul. Kościuszki 20/22 I piętro.
Nie podlega opłacie skarbowej czynność złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu. Obowiązek wniesienia opłaty powstaje z chwilą złożenia pełnomocnictwa.

Uwagi
Za osobę nieposiadającą zdolności do czynności prawnych lub posiadającą ograniczoną zdolność do czynności prawnych obowiązek meldunkowy wykonuje jej przedstawiciel ustawowy, opiekun prawny lub inna osoba sprawująca nad nią faktyczną opiekę w miejscu ich wspólnego pobytu. Obowiązku meldunkowego dokonuje się osobiście lub przez pełnomocnika, legitymującego się pełnomocnictwem udzielonym na piśmie tj. w formie, o której mowa w art. 33 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego, po okazaniu przez pełnomocnika do wglądu jego dowodu osobistego lub paszportu. W tym samym czasie można mieć tylko jedno miejsce pobytu stałego.


Autor : Emilia Dzierżawska
Zredagował(a) : Robert Wesołowski
Data wprowadzenia : 2016-04-28 12:35:56
Data ostatniej modyfikacji : 2016-04-28 12:35:56
Liczba wyświetleń : 1326

Redaktor  Data modyfikacji 
Robert Wesołowski  30.07.2020 07:09pokaż tą wersję



licznik odwiedzin: 7703104