logo
logo
Wzory dokumentów, Informacje » Ewidencja Ludności
Zgłoszenie wymeldowania z pobytu stałego



Potrzebne dokumenty: 1. Wypełniony druk "Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego" (druk odrębny dla każdej osoby meldującej się, również dla dziecka). 2. Dowód osobisty lub paszport - do wglądu. Za złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa (jeśli osobę reprezentuje pełnomocnik) należy uiścić opłatę - 17 zł. Płatne przelewem na nr konta: 45 9550 0003 2320 0005 3093 0032 lub gotówką: w kasie Urzędu Miasta Radziejów ul. Kościuszki 20/22 I piętro. Nie podlega opłacie skarbowej czynność złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu. Uwaga: Za osobę nieposiadającą zdolności do czynności prawnych lub posiadającą ograniczoną zdolność do czynności prawnych obowiązek meldunkowy wykonuje jej przedstawiciel ustawowy, opiekun prawny lub inna osoba sprawująca nad nią faktyczną opiekę w miejscu ich wspólnego pobytu. Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego należy dokonać osobiście lub przez pełnomocnika, legitymującego się pełnomocnictwem udzielonym na piśmie tj. w formie, o której mowa w art. 33 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r - Kodeks postępowania administracyjnego, po okazaniu przez pełnomocnika do wglądu jego dowodu osobistego lub paszportu. Dokonując zameldowania w nowym miejscu na pobyt stały lub czasowy można jednocześnie wymeldować się z dotychczasowego miejsca pobytu stałego lub czasowego.

TypRozmiarPobierzKomentarzData dodaniaLicznik 
.PDF142.2 KB POBIERZZgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego2019-04-15 13:26:57286

Autor : Emilia Dzierżawska
Zredagował(a) : Robert Wesołowski
Data wprowadzenia : 2016-04-28 12:20:50
Data ostatniej modyfikacji : 2020-07-30 08:09:06
Liczba wyświetleń : 379

Redaktor  Data modyfikacji 
Robert Wesołowski  28.04.2016 11:20pokaż tą wersję



licznik odwiedzin: 7703104