wydawanie w przypadku upływu terminu ważności, zmiany danych osobowych, zmiany wizerunku twarzy, utraty lub uszkodzenia
|
Potrzebne dokumenty:
1. Wniosek o wydanie dowodu osobistego składa się osobiście (w przypadku niemożności złożenia wniosku z powodu choroby, niepełnosprawności lub innej nie dającej się pokonać przeszkody, osoba zawiadamia o tym organ gminy, który zapewnia przyjęcie wniosku w miejscu pobytu tej osoby, jeżeli pozwalają na to okoliczności, w jakich się znajduje) w siedzibie dowolnej gminy w formie pisemnej.
2. Kolorowa fotografia o wymiarach 35 x 45 mm, wykonana na jednolitym, jasnym tle, mająca dobrą ostrość oraz odwzorowująca naturalny kolor skóry, obejmująca wizerunek od wierzchołka głowy do górnej części barków, tak aby twarz zajmowała 70-80% fotografii, pokazująca wyraźnie oczy, zwłaszcza źrenice i przedstawiająca osobę w pozycji frontalnej, bez nakrycia głowy i okularów z ciemnymi szkłami, patrzącą na wprost z otwartymi oczami, nieprzysłoniętymi włosami, z naturalnym wyrazem twarzy i zamkniętymi ustami.
Fotografia powinna być wykonana nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem złożenia wniosku.
3. Na żądanie organu - skrócony odpis polskiego aktu urodzenia lub skrócony odpis polskiego aktu małżeństwa w przypadku niezgodności danych osobowych, oraz dokument poświadczający obywatelstwo polskie w przypadku niezgodności dotyczącej obywatelstwa.
Informacje dotyczące odbioru dowodów osobistych - tel. 54 285 7147.
| |
Typ | Rozmiar | Pobierz | Komentarz | Data dodania | Licznik | .PDF | 159.7 KB | POBIERZ | Wniosek o wydanie dowodu osobistego | 2019-04-15 13:16:05 | 320 |
|
Autor : | Emilia Dzierżawska | Zredagował(a) : | Robert Wesołowski | Data wprowadzenia : | 2016-04-28 12:06:39 | Data ostatniej modyfikacji : | 2016-04-28 12:08:23 | Liczba wyświetleń : | 1679 |
|
Redaktor | Data modyfikacji | | Robert Wesołowski | 28.04.2016 11:06 | pokaż tą wersję |
|
|