Informacja o unieważnieniu postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego
znak sprawy B-341/5/2008
Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 Nr 223, poz.1655) unieważniam postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, które zostało ogłoszone w Biuletynie Zamówień Publicznych (Nr 146649/2008 w dniu 1 lipca 2008 roku), na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Radziejów, na stronie Biuletynu Zamówień Publicznych oraz na stronie Urzędu Miasta Radziejów na:
Budowę kompleksu boisk wielofunkcyjnych przy ulicy Szkolnej w Radziejowie "Moje Boisko - Orlik 2012".
Uzasadnienie
Postępowanie zostało unieważnione, ponieważ zmianie uległy warunki udziału w postępowaniu. Unieważnienie postępowania jest zgodne z art. 93 ust. 1 pkt 7 ("postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego.") ustawy Prawo zamówień publicznych.
Burmistrz Miasta Radziejów
Sławomir Bykowski
Radziejów, dnia 3 lipca 2008 roku
|